За підтримки: Сайт про автошколы Киева - отзывы, цены, контакты, поиск.
Яка все ж таки цікава пошукова машина Яндекс! Ну така вже цікава, що встигла задовбати автора своєю цікавістю по повній програмі. Єдине, що тішить автора, так це те, що більшість українців все ж таки шукають у мережі за допомогою набагато передбачуванішого й “осмисленішого” Гугла. Принаймні, наскільки автор може судити за відкритими лічильниками (скажімо на бігмірі), для українських ділянок доля заходів з Гугла становить приблизно 60%, а з Яндекса - 15%. Тобто, якісь нещасні таки шукають через Яндекс, але таких в Україні порівняно небагато.
А хто ж шукає тим Яндексом? Та кляті ж москалі й шукають. Бо якщо взяти розподіл наводу (трафіку), який отримують московські ділянки, за джерелами, то картина буде ледь не протилежною українській: приблизно 50% йде з Яндексу і десь лише 20% з Гуглу. Причина для такого стану речей мабуть доволі проста: це той таки московський шовінізм, який змушує тамтешніх користувачів Інтернет надавати перевагу “своєму”, нехай і гіршому, аби не користуватись чужим (та ще й “зловорожо американським”) Гуглом.
Така дурна суміш московського шовінізму (тобто, уявлення про власну “вищість”) і антиамериканізму й є тим живильним ґрунтом, на якому виріс і існує (чи якщо волієте “паразитує”) Яндекс, але зовсім не якісь технічні особливості чи якість пошуку, які той пропонує.
Бо стикаючись за багато років неодноразово з прикладами того, що потрапляє в видачу Яндекса, досліджуючи “роботу” того пошуковця, читаючи нарікання й просто розповіді инших вебмайстрів про те, як поводить себе ця пошукова машина, у автора залишається взагалі одне питання: як цим московським технічним каліцтвом можна щось знайти? То ж що стосується тих москалів, які досі шукають Яндексом, все, що автор має сказати, це “так вам і треба – ви самі себе покарали”.
Як ілюстрацію роботи цієї системи автор можне навести випадок (у прямому й непрямому розумінні також), який трапився з однією з його ділянок нещодавно. Та ділянка повністю випала з індексу. Нуль сторінок. Було кілька сотень і раптово нуль. Перевірив в Яндекс.Вебмастер – також нуль. Причому з ділянкою тою нічого не робилося. Почекав кілька днів – ділянка в індекс не повертається.
Ну, що робити, пишу в підтримку (Яндекс настільки цікава пошукова система, що в ній питання індексації можна вирішувати через звернення в службу підтримки.) Поки чекав на відповідь, ділянка повертається в індекс. Тепер нарешті надходить відповідь від підтримки:
Мы проверили - с Вашим сайтом все в порядке, он нормально индексируется и присутствует в поиске
Перевіряю, так, тепер ділянка присутня в індексі, але за день вона знову зникає з індексу. А ще за кілька днів знову повертається індекс. Може Яндекс плутає індексацію з мастурбацією?
Другий момент, який привертає увагу, це набір запитів, по яким та ж таки ділянка знаходиться користувачами. Для Гугла – це розмаїття запитів; причому це осмислене розмаїття: можна зрозуміти, чому по певному запиту знайшли саме таку сторінку. Для Яндексу ж існує взагалі аж три запити, по яких ця ділянка знаходиться, тай то – за великим рахунком лише один запит, бо двома иншими майже тне заходять. Зате за цим запитом ділянка на першому місці в видачі.
Чому так відбувається? Чому для Гугла є десятки (як не сотні) запитів, за якими заходять на ділянку, а для Яндексу лише один – а по инших її не знайдеш у видачі в помині? ще одне питання без відповіді. Феномен кацапізму.
Нарешті кілька слів автор має сказати про такий винахід Яндексу як АГС. Бо нещодавно один із плотів автора таки вийшов з-під того фільтра. Причому тут також та ж таки загадковість: бо автор не може сказати ні того, чому той пліт вийшов з-під фільтра, ні того, чого він туди потрапив. Принаймні ні до яких особливих дій для виводу з-під АГС автор не вдавався – просто оновлював ту ділянку, незважаючи на той фільтр.
А от цей пліт, який ви оце читаєте, й досі під АГС. І знову ж таки, автор не бачить ніякої розумнішої стратегії, окрім як плюнути на той Яндекс, й продовжувати дописувати сюди. А потім, хто знає, може Яндексу нарешті стукне щось у голову добре, й він зніме фільтр і звідси.
Але все ж таки як добре, що українці користуються переважно Гуглом.
ЗІ: Готуючи цей допис, автор вирішив подивитися, що шукають в Яндексі по слову “яндекс”, то надибав кілька кумедних запитів (в дужках частота запиту):
- яндекс дурак (734)
- найти яндекс (612)
- яндекс лох (562)
- как удалить яндекс (552)
- почему яндекс (491)
- купить яндекс (304)
- яндекс по*но бесплатно (266)
- как взломать яндекс (188)
- яндекс тупой (108)
Ну, принаймні, є й такі запити.
Доречні дописи:
shnick // Apr 14, 2011 at 10:02
“Може Яндекс плутає індексацію з мастурбацією?” – ахахаха, класно сказано ))))
admin // Apr 15, 2011 at 01:05
То, здається, не мені належить те порівняння. Це звідси: http://shipilov.com/index.php?option=com_content&task=view&id=82&Itemid=17
Justus // Jun 26, 2012 at 10:28
Я вообще Яндекс поисковой системой не считаю! В Рунете все прблемы от Яндека! Если бы его не было, то и расценки в Адсенсе были выше!
Justus // Jun 26, 2012 at 10:29
Я взагалі Яндекс пошуковою системою не вважаю! У Рунеті все прблеми від Яндека! Якби його не було, то і розцінки в адсенс були вище!
admin // Jun 26, 2012 at 22:35
Ну, ви, батечко, радикал. Усе ж таки Яндекс – пошуковець, на жаль чи може й не лише на жаль.
А чому ви вважаєте, що якби не Яндекс, то розцінки в АдСенс були б вище?
Justus // Jun 28, 2012 at 03:02
Не виходячи з дому, я завдяки Гуглу, реферати писав. А в Яндекс можна знайти тільки відповідь на регіональний запит – туалети Мухосранска! А розцінки в адсенс нижче, тому що Яндекс половину рекламодавців забирає собі і занижує ціну!
Іван // Oct 21, 2012 at 16:09
Заходьте на форум українських веб-майстрів: CreateWeb.com.ua
admin // Oct 21, 2012 at 19:38
Зайшов. Зареєструвася, хоча й налаштований скептично. Важко в Україні створювати такі форуми, тобто, розкручувати важко, а не просто викласти в мережу.