Дохід у Мереживі

Як пройти крізь інтернет-хащі, не потонути в (інтер)нетрях, вибратись із (інет)трісця й дістатись сяйних вершин доходу й прибутку.

Яндекс, або феномен кацапізму

09.04.2011 · 8 коментарів · Безпека, Причинки

За підтримки: Сайт про автошколы Киева - отзывы, цены, контакты, поиск.

Яка все ж таки цікава пошукова машина Яндекс! Ну така вже цікава, що встигла задовбати автора своєю цікавістю по повній програмі. Єдине, що тішить автора, так це те, що більшість українців все ж таки шукають у мережі за допомогою набагато передбачуванішого й “осмисленішого” Гугла. Принаймні, наскільки автор може судити за відкритими лічильниками (скажімо на бігмірі), для українських ділянок доля заходів з Гугла становить приблизно 60%, а з Яндекса - 15%. Тобто, якісь нещасні таки шукають через Яндекс, але таких в Україні порівняно небагато.

А хто ж шукає тим Яндексом? Та кляті ж москалі й шукають. Бо якщо взяти розподіл наводу (трафіку), який отримують московські ділянки, за джерелами, то картина буде ледь не протилежною українській: приблизно 50% йде з Яндексу і десь лише 20% з Гуглу. Причина для такого стану речей мабуть доволі проста: це той таки московський шовінізм, який змушує тамтешніх користувачів Інтернет надавати перевагу “своєму”, нехай і гіршому, аби не користуватись чужим (та ще й “зловорожо американським”) Гуглом.

Така дурна суміш московського шовінізму (тобто, уявлення про власну “вищість”) і антиамериканізму й є тим живильним ґрунтом, на якому виріс і існує (чи якщо волієте “паразитує”) Яндекс, але зовсім не якісь технічні особливості чи якість пошуку, які той пропонує.

Бо стикаючись за багато років неодноразово з прикладами того, що потрапляє в видачу Яндекса, досліджуючи “роботу” того пошуковця, читаючи нарікання й просто розповіді инших вебмайстрів про те, як поводить себе ця пошукова машина, у автора залишається взагалі одне питання: як цим московським технічним каліцтвом можна щось знайти? То ж що стосується тих москалів, які досі шукають Яндексом, все, що автор має сказати, це “так вам і треба – ви самі себе покарали”.

Як ілюстрацію роботи цієї системи автор можне навести випадок (у прямому й непрямому розумінні також), який трапився з однією з його ділянок нещодавно. Та ділянка повністю випала з індексу. Нуль сторінок. Було кілька сотень і раптово нуль. Перевірив в Яндекс.Вебмастер – також нуль. Причому з ділянкою тою нічого не робилося. Почекав кілька днів – ділянка в індекс не повертається.

Ну, що робити, пишу в підтримку (Яндекс настільки цікава пошукова система, що в ній питання індексації можна вирішувати через звернення в службу підтримки.) Поки чекав на відповідь, ділянка повертається в індекс. Тепер нарешті надходить відповідь від підтримки:

Мы проверили - с Вашим сайтом все в порядке, он нормально индексируется и присутствует в поиске

Перевіряю, так, тепер ділянка присутня в індексі, але за день вона знову зникає з індексу. А ще за кілька днів знову повертається індекс. Може Яндекс плутає індексацію з мастурбацією?

Другий момент, який привертає увагу, це набір запитів, по яким та ж таки ділянка знаходиться користувачами. Для Гугла – це розмаїття запитів; причому це осмислене розмаїття: можна зрозуміти, чому по певному запиту знайшли саме таку сторінку. Для Яндексу ж існує взагалі аж три запити, по яких ця ділянка знаходиться, тай то – за великим рахунком лише один запит, бо двома иншими майже тне заходять. Зате за цим запитом ділянка на першому місці в видачі.

Чому так відбувається? Чому для Гугла є десятки (як не сотні) запитів, за якими заходять на ділянку, а для Яндексу лише один – а по инших її не знайдеш у видачі в помині? ще одне питання без відповіді. Феномен кацапізму.

Нарешті кілька слів автор має сказати про такий винахід Яндексу як АГС. Бо нещодавно один із плотів автора таки вийшов з-під того фільтра. Причому тут також та ж таки загадковість: бо автор не може сказати ні того, чому той пліт вийшов з-під фільтра, ні того, чого він туди потрапив. Принаймні ні до яких особливих дій для виводу з-під АГС автор не вдавався – просто оновлював ту ділянку, незважаючи на той фільтр.

А от цей пліт, який ви оце читаєте, й досі під АГС. І знову ж таки, автор не бачить ніякої розумнішої стратегії, окрім як плюнути на той Яндекс, й продовжувати дописувати сюди. А потім, хто знає, може Яндексу нарешті стукне щось у голову добре, й він зніме фільтр і звідси.

Але все ж таки як добре, що українці користуються переважно Гуглом.

ЗІ: Готуючи цей допис, автор вирішив подивитися, що шукають в Яндексі по слову “яндекс”, то надибав кілька кумедних запитів (в дужках частота запиту):

  • яндекс дурак (734)
  • найти яндекс (612)
  • яндекс лох (562)
  • как удалить яндекс (552)
  • почему яндекс (491)
  • купить яндекс (304)
  • яндекс по*но бесплатно (266)
  • как взломать яндекс (188)
  • яндекс тупой (108)

Ну, принаймні, є й такі запити.

Доречні дописи:

  1. Казочка: Яндекс і індексація
  2. Яндекс АГС-17: чинники ризику й способи виходу
  3. WebTech: сервіс перевірки й моніторингу позицій у Гуглі й Яндексі

Лички: · · · · · · · · · · ·

8 коментарів наразі ↓

  • shnick

    “Може Яндекс плутає індексацію з мастурбацією?” – ахахаха, класно сказано ))))

  • Justus

    Я вообще Яндекс поисковой системой не считаю! В Рунете все прблемы от Яндека! Если бы его не было, то и расценки в Адсенсе были выше!

  • Justus

    Я взагалі Яндекс пошуковою системою не вважаю! У Рунеті все прблеми від Яндека! Якби його не було, то і розцінки в адсенс були вище!

    • admin

      Ну, ви, батечко, радикал. Усе ж таки Яндекс – пошуковець, на жаль чи може й не лише на жаль.

      А чому ви вважаєте, що якби не Яндекс, то розцінки в АдСенс були б вище?

      • Justus

        Не виходячи з дому, я завдяки Гуглу, реферати писав. А в Яндекс можна знайти тільки відповідь на регіональний запит – туалети Мухосранска! А розцінки в адсенс нижче, тому що Яндекс половину рекламодавців забирає собі і занижує ціну!

  • Іван

    Заходьте на форум українських веб-майстрів: CreateWeb.com.ua

    • admin

      Зайшов. Зареєструвася, хоча й налаштований скептично. Важко в Україні створювати такі форуми, тобто, розкручувати важко, а не просто викласти в мережу.

Прокоментувати