Дохід у Мереживі

Як пройти крізь інтернет-хащі, не потонути в (інтер)нетрях, вибратись із (інет)трісця й дістатись сяйних вершин доходу й прибутку.

TeaserNet – заробітки й оптимізація

01.03.2011 · 2 коментарів · Тизерна реклама

За підтримки: Лучшие кулинарные рецепты на портале Cooking.ua

teasernet-logo Продовжуємо досліджувати роботу з системами тизерної реклами. На цей раз автор пропонує вам познайомитись із результатами роботи з TeaserNet, а саме з тим, як впливає на ефективність такої реклами оптимізація рекламного блоку тизерів і як змінюються заробітки в системі при відмиканні адалт тизерів.

Увесь час роботи автора з системою TeaserNet можна поділити на три періоди:

  1. спершу автор просто розмістив два блоки тизерів,
  2. потім виконав декотре налаштування вигляду тих блоків,
  3. нарешті прибрав декотрі особливо дратівні адалт тизери.

Тепер автор розповість по пунктах, які результати були отримані для кожного з цих періодів.

Отже, спочатку задачею автора було розмістити блоки реклами на місці тих, що автор був вимушений зняти внаслідок блокування його ділянки в системі Adlabs Media Network. Тому особливої уваги підбору кольорів чи розмірів малюнків не приділялося. Окрім усього иншого, діяти в такий спосіб може бути корисним для того, щоби отримати “точку відліку”, з якою можна буде порівнювати подальші результати.

Нижче наводяться сукупні результати для такого неоптимізованого розміщення блоків тизерів:

teasernet без оптимізації

Як можна побачити, середній CTR за цей початковий період становить близько 1%, що майже в шість разів більше за розміщені на тій таки ділянці блоки контекстної реклами АдСенс. Утім, попри високий CTR, заробіток від тієї реклами аби не в рази менший: так відбувається, звичайно, внаслідок того, що процінка на клац дуже низька – лише 12 московських копійок або приблизно 0,4 американських центи.

Така середеня процінка взагалі характерна для тієї системи, принаймні для такої ділянки як у автора. Так, є декотрі тизери, які оцінюються в 30 чи 40 копійок, але клаци по них рідкість; а найчастіше клацають по адалт тизерах (нікуди не подінешся - інстинкти), та процінки по них дуже низькі – 7-8 копійок, тому й середня процінка майже непристойно мала.

Що ж, такі результати не влаштовували автора, тому він вирішив виконати певну оптимізацію показу блоків тизерів. При цьому були ретельніше дібрані кольори тла блоків і покликів тизерів (так, щоби вони відповідали решті елементів дизайну ділянки), а також – і це мабуть найважливіше – збільшений розмір малюнків тизерів з 70*70 до 100*100. Разом ці заходи привели до таких результатів:

Результати оптимізованої реклами teasernet Тепер середній CTR зріс у рази: в два рази для бічного вертикального блоку тизерів (нижній сірий рядок), а для горизонтального блоку тизерів, який розміщується тільки на домівці (головній сторінці), навіть у всі чотири рази. Такий зріст CTR для горизонтального блоку пояснюється не тільки збільшеними розмірами малюнків, але й зміною розміщення поклику тизера з “ліворуч від малюнка” на “під малюнком”. Отже, можна зробити висновок, що такий формат показу сприяє підвищенню проклацу.

Середня процінка при цьому однак упала й становила лише жалюгідних 9 копійок (0,3 центи). Мабуть за такого розміщення реклами адалт тизери (які дешеві) більше впадають ув око й цілком заступають собою трохи дорожчі “пристойні” тизери.

У такому форматі реклама показувалась із місяць, доки одного не дуже чудового дня автор, зайшовши на ділянку, побачив такі тизери, що йому видалося, що він зайшов навіть не на адалт ділянку, а в якийсь туялет. Все ж таки на все є межа, й автор вирішив, що нехай там як, а перетворювати ділянку на таку гидоту не варто ні за які гроші, тим паче за такі мізерні. Тому він зняв особливо “відверті” тизери, в один із способів описаних у попередньому дописі.

Як це вплинуло на показники реклами?

teasernet без адалт тизерівТепер показники повернулись майже до свого початкового рівня: CTR так само становить близько 1%, а середня процінка близько 12 копійок. Це, звичайно, не задовільно, але такі показники, здається, максимум, що можна дістати від TeaserNet без показу надто відвертих адалт тизерів.

Тому є спонука дослідити инші тизерні системи, про що автор і розповість у наступних серіях, а наразі все.

Доречні дописи:

  1. Тизери TeaserNet: adult, адалт, ще адалтніше
  2. Тизерна реклама: Що таке тизер?
  3. Тизери від Adlabs Media Network: початок і… ще не кінець

Лички: · · · · · · · · · · ·

2 коментарів наразі ↓

Прокоментувати