За підтримки: Лучшие кулинарные рецепты на портале Cooking.ua
Продовжуємо досліджувати роботу з системами тизерної реклами. На цей раз автор пропонує вам познайомитись із результатами роботи з TeaserNet, а саме з тим, як впливає на ефективність такої реклами оптимізація рекламного блоку тизерів і як змінюються заробітки в системі при відмиканні адалт тизерів.
Увесь час роботи автора з системою TeaserNet можна поділити на три періоди:
- спершу автор просто розмістив два блоки тизерів,
- потім виконав декотре налаштування вигляду тих блоків,
- нарешті прибрав декотрі особливо дратівні адалт тизери.
Тепер автор розповість по пунктах, які результати були отримані для кожного з цих періодів.
Отже, спочатку задачею автора було розмістити блоки реклами на місці тих, що автор був вимушений зняти внаслідок блокування його ділянки в системі Adlabs Media Network. Тому особливої уваги підбору кольорів чи розмірів малюнків не приділялося. Окрім усього иншого, діяти в такий спосіб може бути корисним для того, щоби отримати “точку відліку”, з якою можна буде порівнювати подальші результати.
Нижче наводяться сукупні результати для такого неоптимізованого розміщення блоків тизерів:
Як можна побачити, середній CTR за цей початковий період становить близько 1%, що майже в шість разів більше за розміщені на тій таки ділянці блоки контекстної реклами АдСенс. Утім, попри високий CTR, заробіток від тієї реклами аби не в рази менший: так відбувається, звичайно, внаслідок того, що процінка на клац дуже низька – лише 12 московських копійок або приблизно 0,4 американських центи.
Така середеня процінка взагалі характерна для тієї системи, принаймні для такої ділянки як у автора. Так, є декотрі тизери, які оцінюються в 30 чи 40 копійок, але клаци по них рідкість; а найчастіше клацають по адалт тизерах (нікуди не подінешся - інстинкти), та процінки по них дуже низькі – 7-8 копійок, тому й середня процінка майже непристойно мала.
Що ж, такі результати не влаштовували автора, тому він вирішив виконати певну оптимізацію показу блоків тизерів. При цьому були ретельніше дібрані кольори тла блоків і покликів тизерів (так, щоби вони відповідали решті елементів дизайну ділянки), а також – і це мабуть найважливіше – збільшений розмір малюнків тизерів з 70*70 до 100*100. Разом ці заходи привели до таких результатів:
Тепер середній CTR зріс у рази: в два рази для бічного вертикального блоку тизерів (нижній сірий рядок), а для горизонтального блоку тизерів, який розміщується тільки на домівці (головній сторінці), навіть у всі чотири рази. Такий зріст CTR для горизонтального блоку пояснюється не тільки збільшеними розмірами малюнків, але й зміною розміщення поклику тизера з “ліворуч від малюнка” на “під малюнком”. Отже, можна зробити висновок, що такий формат показу сприяє підвищенню проклацу.
Середня процінка при цьому однак упала й становила лише жалюгідних 9 копійок (0,3 центи). Мабуть за такого розміщення реклами адалт тизери (які дешеві) більше впадають ув око й цілком заступають собою трохи дорожчі “пристойні” тизери.
У такому форматі реклама показувалась із місяць, доки одного не дуже чудового дня автор, зайшовши на ділянку, побачив такі тизери, що йому видалося, що він зайшов навіть не на адалт ділянку, а в якийсь туялет. Все ж таки на все є межа, й автор вирішив, що нехай там як, а перетворювати ділянку на таку гидоту не варто ні за які гроші, тим паче за такі мізерні. Тому він зняв особливо “відверті” тизери, в один із способів описаних у попередньому дописі.
Як це вплинуло на показники реклами?
Тепер показники повернулись майже до свого початкового рівня: CTR так само становить близько 1%, а середня процінка близько 12 копійок. Це, звичайно, не задовільно, але такі показники, здається, максимум, що можна дістати від TeaserNet без показу надто відвертих адалт тизерів.
Тому є спонука дослідити инші тизерні системи, про що автор і розповість у наступних серіях, а наразі все.
Доречні дописи:
shnick // Apr 14, 2011 at 10:16
а я юзаю АдЛабс http://medianet.adlabs.ru/r/fiATaVFVXWcwOSE=/
ціна норм, і нема адалту )
admin // Apr 15, 2011 at 01:15
Ну, адалт то не така вже велика проблема: http://webin.com.ua/2011/02/teasernet-adult-adalt-filter/.
А про AdLAbs я писав тут:
http://webin.com.ua/2010/12/tizerna-reklama-pochatok/
http://webin.com.ua/2011/02/tyzery-adlabs-pochatok/