Дохід у Мереживі

Як пройти крізь інтернет-хащі, не потонути в (інтер)нетрях, вибратись із (інет)трісця й дістатись сяйних вершин доходу й прибутку.

Тизери TeaserNet: adult, адалт, ще адалтніше

23.02.2011 · Додати коментар · Тизерна реклама

За підтримки: Кращий сайт знайомства в Україні.

teasernet-logo Продовжуємо досліджувати системи тизерної реклами. Наразі зупинимось на одній особливості сервісу, згаданого в заголовку – TeaserNet. А саме на тому, що тизери, які показуються в цій системі, мають одну неприємну рису, на яку нерідко можна зустріти нарікання в вебмайстерських форумах – вони дуже вже орієнтовані на так званий адалт сегмент реклами.

Адалт – це рекламні оголошення, тизери, які орієнтовані на дорослих (властиво, adult, в перекладі з англійської то й є “дорослий”, “повнолітній”). Це, зазвичай, оголошення, пов’язані з сексуяльною сферою життя.

То можуть бути відносно прийнятні малюнки, де зображена жіноча грудь або просто жінка у відвертій поставі чи одязі. Але то ще нічого, бо можуть бути й малюнки на яких зображений здається статевий член, але як потім з’ясовується, фалоімітатор (реклама секс-шопу – приклади такої реклами ви можете побачити в дописі Тизерна реклама: Що таке тизер?), що вже мабуть далеко не для кожної ділянки допущена річ. Але й то не межа: можуть бути й такі зображення, на яких виразно видні геніталії, які складно визначити якось инакше як по*нографічні. І це вже взагалі, як це не дивно, але у нас в Україні то кримінальна річ, уже не згадуючи про те, що на те неприємно дивитися.

Отже, рекламні оголошення TeaserNet у так би мовити сирому вигляді можуть задовольнити далеко не кожного вебмайстра. Тому ця система надає декотрі засоби, що покликані зробити набір оголошень, що показуються, пристойнішим.

По-перше, можна в налаштуваннях кожного сайту, на якому показуються блоки тизерної реклами, позначити як заборонені декотрі тематики. Зазвичай то будуть тематики “адалт” і “ню (обнаженные)”. Для цього слід на закладці “Площадки”, клацнути на домені відповідної ділянки, а потім вибрати “редактировать информацию о площадке” (піктограмка: олівець на тлі шестерні). Тепер треба в списку “Категория” поставити галочки навпроти відповідних тематик, які ви хочете заборонити, й звичайно, натиснути кнопку “Применить изменения”. Це більш жосткий спосіб, а це порівняно м’якший і вибірковіший.

Так, і це по-друге, можна зайти на закладку “Фильтры” й там поставити галочки навпроти особливо надокучливих тизерів. А поітм, звичсно, потрібно ввести таку заборону в дію, вибравши один із покликів під сподом списку тизерів: “Заблокировать тизеры” чи “Заблокировать домены” чи “Заблокировать кампании”. Таким чином можна не допустити до показу окремі тизери або всі тизери, що покликаються на певний домен чи певну кампанію рекламаря.

Діючи в один із описаних способів можна визначити набір тизерних оголошень, які можна буде розміщати на будь-якій ділянці, принаймні розважальної тематики.

Нарешті, слід сказати пару слів про одну обставину, яка також можне вплинути на рішення вебмайстра обмежити показ адалт тизерів на своїй ділянці. Йдеться про відповідний фільтр Яндекса, який, як нерідко трапляється з цією й загалом дебільною системою, вийшов напрочуд жорстким.

Річ у тім, що дорослий фільтр Яндекса вирішує, чи видавати конкретну ділянку пошуковій видачі, не лише на основі текстів конкретної сторінки, і навіть не текстів усієї ділянки, але й на основі тієї реклами, яка показується на тій ділянці. Тому якщо вас цікавить (добра) присутність в цій пошуковій дебіло-системі, вам слід особливо уважно ставитись до вибору тизерів, дозволених для показу. А можливо, в гіршому випадку, доведеться навіть відмовитись від використання TeaserNet. Але для початку. звісно, можна спробувати обмежитись описаними вище налаштуваннями.

Доречні дописи:

  1. Тизерна реклама: Що таке тизер?
  2. Тизери від Adlabs Media Network: початок і… ще не кінець
  3. Тизерна реклама: Початок

Лички: · · · · · · · · · · ·

Можна додати коментар наразі ↓

Коментарів ще немає. Щоби додати коментар, заповніть форму, наведену нижче.

Прокоментувати