Дохід у Мереживі

Як пройти крізь інтернет-хащі, не потонути в (інтер)нетрях, вибратись із (інет)трісця й дістатись сяйних вершин доходу й прибутку.

Про партнерські програми

13.12.2009 · 3 коментарів · Для початківців, Причинки

Дописовий: SEO семинары и тренинги раскрутки

Перечитавши свій нещодавній допис Про реферальні поклики , помітив, що весь час покликаючись до тямки партнерської програми, так і не пояснив, що вона собою являє. Спробуємо надолужити цей прогал. (Декотрі непогані описи того, що таке партнерська програма, є в Українеті, але автору хочеться спробувати надати власний опис.)

Що таке партнерська програма?

Партнерська програма (або скорочено партнерка) - це спосіб організації бізнесу в Інтернеті. Суть партнерської програми полягає в залученні незалежних агентів – партнерів – до просування товарів чи послуг, що надає організатор партнерської програми. Для цього він забезпечує партнерам доступ до автоматизованої системи, яка веде облік діяльности партнерів, і надає рекламні матеріяли (банери, тексти), які партнери розміщують в себе на ділянках (або деинде в мережі).

Використовуючи ці рекламні матеріяли, а також инші можливости (власні огляди товарів, рекомендації, порівняння), партнер спрямовує користувачів на  ділянку (крамницю) партнерської програми через партнерські ланки, завдяки яким партнерська програма веде облік роботи партнера. За участь у партнерській програмі партнеру нараховується винагорода, яка обчислюється зазвичай як певний відсоток від суми товарів, що куплені відвідувачами через цього партнера.

Використання партнерської програми дозволяє її організаторам знизити ризики ведення бізнесу, зменшити витрати на рекламу й збільшити рівень досягнення покупців. З иншого боку, участь у партнерській програмі становить собою один із основних способів отримання прибутку для власників невеликих ділянок - партнерів. Адже партнер при цьому має можливість продавати чужий товар, використовуючи вже наявні рекламні можливости своєї ділянки. Таким чином, це взаємовигідне співробітництво.

Реалізація партнерської програми

Робота партнерської програми забезпечується автоматизованою системою, яка здійснює підключення партнерів, облік їхньої роботи, надає доступ до рекламних матеріялів, статистику й звіти по роботі з системою.

Для участи в партнерській програмі потенційний партнер має зареєструватись на ділянці партнерської програми. При цьому йому буде наданий унікальний ідентифікатор, що позначатиме його в системі.

Після цього партнер може вибрати певні товари, рекламні матеріяли для яких він буде розміщувати. Зазвичай, такі рекламні матеріяли (коди для них) містять також спеціяльну ланку (URL-адресу) – партнерську ланку, яка міститиме в якости параметрів ідентифікатор партнера й вибраного товару. Коли потенційний покупець переходить на ділянку партнерської програми за такою ланкою, автоматизована система визначає за цими параметрами, який саме партнер надіслав цього користувача, забезпечуючи таким чином облік роботи партнерів і начислення їм відповідних нарахувань.

Про партнерську винагороду

Якщо цей покупець виконає якісь покупки на ділянці партнерської програми, відповідному партнерові буде нарахована винагорода в розмірі відсотку від суми, витраченої цим покупцем.

Якщо навіть така покупка не буде здійснена одразу, то зазвичай партнерська програма залишить на комп’ютері цього відвідувача так звані кукі (cookie), де буде збережений ідентифікатор партнера. І коли цей відвідувач повернеться на ділянку й таки купить якийсь товар, то партнеру, що колись привів цього покупця на ділянку партнерської програми, однаково буде нарахована винагорода. (Втім час, який кукі зберігаються на комп’ютері користувача, обмежений тривалістю від 30 днів до року.)

Дуже важливим є те, що незалежно від того, яким чином покупець потрапив на ділянку партнерської програми – через партнера (через його партнерську ланку), через пошуковець чи напряму (уводячи адресу крамниці в адресному рядкові поглядача) – ціна товару буде однаковою. В противному разі, партнерська програма просто не змогла б працювати.

Далебі, якби ціна для товарів, куплених через партнерів, була б більшою від ціни товарів, куплених в инший спосіб, партнерам не лише було б важко продавати товари, але й довелося б виступати в ролі шахраїв, що ошукують своїх таки відвідувачів. Це неодмінно з’ясувалося б невдовзі, і весь захід із запровадженням партнерської програми зійшов би нанівець. Тому такий варіянт виключений. Ціна для покупців є однаковою незалежно від того, як купується товар - через партнера чи напряму, а партнер отримує свою винагороду за рахунок самої партнерської програми.

Доречні дописи:

  1. Про реферальні поклики
  2. Контекстна реклама від Мети: Ще не вмерла Україна!

Лички: · · · · ·

3 коментарів наразі ↓

Прокоментувати