Дохід у Мереживі

Як пройти крізь інтернет-хащі, не потонути в (інтер)нетрях, вибратись із (інет)трісця й дістатись сяйних вершин доходу й прибутку.

Ксапа: глобальна автоматизація

19.09.2009 · 2 коментарів · Послуги, Продаж покликів

Ксапа (вона ж XAP, вона ж TNX) - це хм... не просто ще одна біржа покликів. Хоча в своїй основі вона й подібна до Сапи чи Сетлінкс, вона відрізняється насамперед наголосом на автоматизацію. Можливо, завеликим наголосом... але про все по порядку.

Рекламний банер Ксапи

Рекламний банер Ксапи

Отже, насамперед Ксапа - це біржа покликів. Окрім того сервіс, що надає послуги послуг із просування ділянок - в основному нині це написання, переписування (rewriting) в складання описів і текстів покликів. Але - про це ми поговоримо в наступному дописі - Ксапа: заробіток в інтернеті на текстах, - бо - кажу ж :) - по порядку.

(Щось у автора ніяк не виходить сконцентруватись на одному предметі - допис виходить трохи розхристаний, як - ніде правди діти - до певної міри сама та система, Ксапа. Це не означає, звісно, що то погана система, ні! Просто слід сконцентруватись і зосередитись...)

Для вебмайстра

Отже, як почати вебмайстрові (тобто, тому, хто має намір продавати поклики зі своєї ділянки)? Просто, як 1-2-3 (як кажуть вмериканці):

  1. Зареєструватись в системі й отримати код. (Не варто також додавати зовсім нові ділянки (без тИЦ або PR) - поклики на нихї не будуть розміщуватись.)
  2. Розмістити той код на ділянці. (Ділянки на гостинах без PHP не підтримуються).
  3. Додати ділянку в систему. (Ці заявки модеруються).

Все. Після цього поклики мають починати з'являтися у вас на сторінках. Спочатку розміщається по одному поклику, але можна збільшити їхнє число до 4 (що, втім, не бажано - або слід , в такому разі, рознести їх по сторінці принаймні по два).

Просте підключення

Поклики розміщаються швидко - їх не бракує. Втім, це компенсується дещо занизькою ціною на поклики з малими параметрами (тИЦ і PR). Тут уже вам вибирати - швидко, багато й дешево, чи повільно, мало й дорого. Перед-модерації покликів (можливости перевірити текст поклику перед його розміщенням) тут немає, проте, будь-який поклик можна видалити після його покупки.

Тепер на ваш  рахунок почнуть зараховуватись ксапи. Ксап, це, сказати б, внутрішня "валюта", що прийнята на Ксапі. (Свого часу Ксап дуже критикували, але потім рубль почав подати,... і критика зникла - корисність такої системи обліку вияснилась). Нині 1000ксапів дорівнюють 1WMZ, тобто, фактично, одному долярові.

Тепер ви можете продати ці ксапи системі, або на біржі ксапів, або - замовити на них рекламну кампанію, перетворившись таким чином на оптимізатора. В останньому випадку, ви будете використовувати Ксапу для обміну покликами (з комісією 25%), що також цілком можливо й вигідно.

Для оптимізатора

Отже,  ми плавно перейшли до того, як почати роботу з біржею опитмізатору (себто, тому ж таки вебмайстрові, що тепер виступає в ролі купця покликів). Тут свої 1-2-3:

  1. Зареєструватись у системі (звісно, якщо ви вже зареєстровані, слід оминути цей крок).
  2. Створіть кампанію, дотримуючись інструкцій. (Вам слід зазначити, на ділянках з яких тематичних категорій, і з якими параметрами тИЦ і PR ви хочете, щоби розміщувались ваші поклики. Ви можете також скористатись шаблонами кампаній).
  3. Поповніть рахунок. (І цей крок, звичайно, можна оминути, якщо ви вже маєте ксапи, зароблені не цій біржі від розміщення покликів чи виконання завдань.)

Далі сама система буде добирати місця для ваших покликів (самі тексти покликів ви зазначаєте в процесі створення кампанії). Потім ви зможете знімати поклики зі сторінок, які чомусь вас не влаштовують, перевіряти проіндексованість тих сторінок і покликів в Яндексі й Гуглі, а також масово видаляти поклики, які не пройшли таку перевірку.

В кожному разі, поклики - як на продаж так і на купівлю - розміщаються автоматично. Так само автоматично назначається ціна на ті поклики (втім, зараз готується оновлення до тієї системи, версія 3, де, можливо, стануться яксь зміни.) В цьому - тобто, в такій автоматизації - сила, але, з иншого боку, й слабість системи. Але годиться вона вам чи ні - вам слід вирішити самостійно. Та те, що система XAP варта уваги - безумовно.

От наразі й усе, що я можу розповісти про цю систему в цьому стислому описі. Маєте якісь питання? - запитуйте в коментарях.

Доречні дописи:

  1. Сапа: кормилець багатьох
  2. Продаж покликів: яке його майбутнє?

Лички: · · · · · · · ·

2 коментарів наразі ↓

Прокоментувати