Seosity – це простий і ефективний сервіс з підтримки просування веб-проєктів в англійському секторі Мережива (буржунеті).
Таке просування забезпечується наданням можливости розміщення статей англійською мовою в каталогах, які повністю контролюються цим сервісом. Це означає, що ніхто окрім клієнтів цього сервісу не зможе публікувати там дописи, що становить собою гарантію підтримки певного рівня якости текстів, розміщених в тих каталогах, а також якости самих каталогів. Так, на сторінках тих каталогів цілковито відсутні продажні поклики й будь-яка реклама (навіть АдСенс!), що безумовно позитивно впливатиме на дієвість розміщених покликів.
Адже цей сервіс призначений для розміщення “білих” статей із покликами з тексту статті на “білі” ж таки ділянки. В кожній статті допускається не більше 3 (трьох) покликів на одну або різні ділянки. Кожен такий поклик може мати потрібний для просування текст поклику (анкор) і розміщуватись де завгодно в тексті статті (а не лише в її кінці), що звичайно, добре позначатиметься на позиціях ділянки, що просувається, в пошуковцях.
Велику увагу при створенні каталогів приділено вибору доменів і гостину для каталогів статей: вони розміщаються на різних IP-адресах і в різних підмережах, причому й ці адреси й гостин тільки американські. Всі домени для каталогів мають вік та історію, чимало з них занесені в чільні каталоги ділянок (DMOZ, Yahoo Dir), мають значну базу звороток (зворотних покликів, backlinks).
Наразі Seosity забезпечує подачу статей англійською мовою в 350 каталогів. Число цих каталогів постійно зростає: лише за другу половину листопада їхня кількість збільшилась майже на 100 штук, і засновники сервісу мають наміри й далі збільшувати цю величину.
Подача однієї статті коштує 10$, а автоматична синонімізація (синонімайз) додатково 5$, отже 15$ на одну статтю. Враховуючи, що це одноразовий платіж, і те, що після синонімізації можна отримати сотні покликів із фактично різних статей, ціна одного поклику становить лише лічені центи.
Звичайно, здавалося б можна заперечити, що поклики можна отримати й із безплатних каталогів статей, яких є чимало. Але якщо врахувати значні витрати часу, що потрібні на ручну додачу статей у ті каталоги, а також додаткові переваги, що забезпечує Seosity, можна побачити, що ті витрати викупаються з лихвою.
Окрім того, слід сказати, що сервіс пропонує також партнерку, за якою вам нараховуватиметься на внутрішній рахунок 15% з кожного замовлення ваших рефералів. Ці кошти не можна вивести на свій гаманець, але можна, звичайно, витратити в самій системі.
***
Кілька слів слід сказати про користування системою. Але найперше, що спадає на думку, це те, що сервіс настільки простий, що такі пояснення видаються ледь не нікчемними.
Звичайно, ви маєте зареєструватись у сервісі, потім поповнити рахунок (при поповненні на значні суми діє система бонусів) через WebMoney, а потім через пункт меню “Создать проект” зазначити категорію для вашого допису, й додати заголовок і власне текст статті, а також теги. І натиснути кнопку “Отправить на выполнение”. Все справді дуже швидко й просто.
А якщо у вас навіть виникнуть питання, ви завжди зможете звернутись до докладного FAQ по системі. Хоча цілком доречним буде почитати його ще перед початком роботи в сервісі.
***
Нарешті автор має сказати, що цей допис написаний для участи в конкурсі, оголошеному розробниками Seosity – двома хвацькими українськими перцями сеошниками Bormaley‘єм і Корабасом Blade’ом. Спочатку автор вагався, чи брати участь в тому конкурсі, та побачивши, що певні нагороди пропонуються й за девіз для того сервісу, таки відчув якийсь такий творчий свербіж – “попер креатив” . От що в результаті того вийшло (варіянти девізу на вибір):
- Двигай SERPом с Сео Сити. Статьи в полный рост!
- Статьи Сео Сити. Двигай в полный рост!
- Статьи Сео Сити. Выше - только небо!
- Продвижение Сео Сити. Особь статья!
- Статьи Сео Сити. Надежный фундамент.
або ще такі от, коротенькі:
- Сео Сити. Двигай!
- Двигай SERPом! Сео Сити.
- Двинь SERP! SEO City.
- Сео Сити. Особь статья!
- Сео Сити. В полный рост.
То довелося писати цілий огляд, бо не ж пропадати добру?! Еге ж. А вам який найбільше подобається?
No related posts.
Про реферофобію | Дохід у Мереживі // Dec 18, 2009 at 01:38
[...] покликів Sape) або такий http://seocity.net/index.php?act=reg&ref=97 (для SeoCity). Завдяки цьому параметру реферальна система може [...]